POLITICA DE RETUR

POLITICA DE RETUR

Returnarea produselor se poate face in urmatoarele cazuri:

  • Ati primit alt produs / alte produse:In cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Recoalchem (informatii contact).
  • Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: In cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia; in acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimitirea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi. (informatii contact).
  • Nu sunteţi mulţumiţi de calitatea produselor – Denuntarea unilaterala a contractului: Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta (inclusiv modificari ulterioare): Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Distribuitorul Recoalchem prelungeste acest termen pana la 30 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe site-ul www.alchemia.ro . Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte:

  • zgariata, murdara, taiata, crapata sau cu urme de lovituri
  • urme de lichid
  • lipsuri cantitative

Ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 alin 1si alin. 2.
In conformitate cu prevederile O.G. 130/2000, art. 10 clientul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte :

  • contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
  • contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

Nu se pot returna in nici o situatie produsele a caror ambalaje au fost desfacute – produsul trebuie returnat sigilat. Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.
Cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen de 30 de zile de la data depunerii actelor necesare la sediul nostru (informatii contact) si trebuie sa cuprinda urmatoarele documente: Cererea pentru denuntare unilaterala a contractului, cu datele complete ale persoanei care face denuntarea, semnata si datata, date despre produsul returnat si motivul returnarii; factura in original, certificatul de garantie in original (unde este cazul) si copie dupa cartea de identitate a persoanei care apare pe factura ca beneficiar.